piątek, 13 maja 2016

Gdzie ten chleb ..? I o owadach :-)

Ostatni post w Lutym - eee nie ma tak źle ;-) , myślałam ,że będę musiała z niego pajęczyny ściągać :-)

Tak sobie rozmyślałam ostatnio ,że już dawno , oj dawno chlebem u mnie w domu nie pachniało .. nie ,żebym pieczywa nie kupowała :-) , chodzi mi o taki swojski , przez siebie samą upieczony ..
No i choćbym na rzęsach stanęła i cuda wyprawiała - brakuje mi czasu jak jasna cholera . Może dobrym sposobem było by wstawać o 6 nad ranem ,żeby ta doba jakaś dłuższa była ..? Tylko kiedy czas na sen ..? No leci ta godzina za godziną i za nic na świecie nie chce zwolnić ..
Ale chleb upiekę , żeby trochę "uduchowić" ten dom :-)

Na zewnątrz pogoda iście letnia , wiosna jakby o nas zapomniała i przyszło lato :-) Fajnie .. w końcu mogę z szydłem na zewnątrz posiedzieć .. i skoro wszystko budzi się do życia u mnie powstały bzykolce :-)

Jedna to kultowa , znana wszystkim Maja , a dwa pozostałe to Muchole - Olbrzymki .
Sezon na owady oficjalnie rozpoczęty :-) 






15 komentarzy:

  1. No toś muchy wyprodukowała!!!!a fuj!jakie fajne:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. WITAMY :):):) ależ Cię tutaj dawno nie było:)
    I zgadzam się nie ma to jak swojski, domowy chlebek:)
    całusy i cudne to wszystko co tworzysz kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Kochana :) ja też muszę odkurzyć co nieco H ihihi i podobnie jak u Ciebie czasu brak, zresztą co tu gadać zapracowane kobiety jesteśmy, dobrze, że od cZasu do czasu napiszemy to to tam i jest jakiś kontakt z żyjącym :) mój dom ostatnio też stracił na bytności mojej, ale już niebawem remont, więc trochę go dopieszczę:) mam taką nadzieję :):):)
    Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  4. Maja śliczna... ale moje serce podbiły muchy - są fantastyczne ! Świetne maskotki :-)
    Ja codziennie wstaję o 5:20 i nie polecam... wieczorem już koło 18 chce mi się spać...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! <3 :-)
      O 5:20 ..? Ja dopiero się kładę hehe :-)

      Usuń
  5. świetne zabawki, chętnie bym coś takiego kupić chrzestnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubóstwiam twoje maskotki :)
    A Maja jest najlepsza :) Ach jak chciałabym sama taką umieć zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Można gdzieś kupić coś podobnego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :-) Zapraszam na FB - Pracownia Pod Bezchmurnym Niebem albo do kontaktu mailowego : bed.agata@gmail.com :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Lubisz pięknie pachnieć przez cały dzień i chcesz mieć pod ręką zawsze swój ulubiony zapach, ale flakony z perfumami są nieporęczne i ciężko Ci je zabierać ze sobą z domu? Perfumeria E-Madeleine.pl doskonale rozumie wszystkich perfumoholików, dlatego przygotowaliśmy możliwość zakupu swojego ukochanego odpowiednika perfum w małej, praktycznej 10 ml buteleczce. To świetne rozwiązanie do torebki, a nawet kieszeni. Sprawdź nasze zamienniki w sklepie internetowym. Zobacz odpowiedniki perfum

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne maskotki! Sam sobie kiedyś takie zrobię. Przy okazji zapraszam na mój blog: modafinil kup

    OdpowiedzUsuń