czwartek, 21 marca 2013

W oczekiwaniu na WIOSNĘ :-)

No cóż .. pogoda za oknem nie nastraja wiosennie .. zimno , wietrznie i śnieżnie ! Ot , nasza wiosna , a Wielkanoc tuż , tuż ..
Mimo wszystko , małymi kroczkami zaczynami przygotowania do Świąt :-) Zakupiłam już jajka ,żeby porobic dekoracje - myślę ,że w weekend będą gotowe , z córeczką lepimy z masy solnej zajączki , jaja , nawet motyle ! i pieczemy w piekarniku - ile bałaganu i ile radości ! :-)
I właśnie tak pomału w domowym ciepełku wyczekujemy wiosny ..

Tym czasem pokażę Wam przemiły prezent , niespodziankę od mojego M.


 
Postawię w nim żonkile :-)
A tutaj kawałek kuchni i mój wymarzony koszyczek na pieczywo ! Szukałam , szukałam i znalazłam :-) W dodatku na dnie ma piękną "poduszeczkę" !





 

1 komentarz:

  1. Dzbanuszek to i ja chciałabym taki dostać i koszyczek świetny...
    Dziękuję za miłe odwiedziny:)))

    OdpowiedzUsuń