poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Każdy ma swojego bzika :-)

Tak jak w tytule , prawda ? Ja mam - są nim różne "przydasię" typu koronki , tasiemki , materiały ,czy guziki . W stosunku do tkanin ,czy tasiemek - nie muszą być bardzo wyjątkowe , ważne ,aby były przydatne podczas mojej pracy i były dobrej jakości , natomiast guziki .. eech , no te to muszą mieć w sobie "to coś" ,abym zechciała je mieć i koniecznie drewniane .
Tkaniny kupuję w niewielkich ilościach - w końcu nie szyję , chociaż próby były , maszynę również mam - mama mi użyczyła swoją 30sto latkę :-) i powstały dwie poduszki do pokoju córki , a teraz w plan ambitny ha :-) uszyję sobie lambrekin do kuchennego okna . Kiedy to nie wiem ,ale plany są .
Wracając do tkanin - muszą być bawełniane . Nie lubię żadnych domieszek , noo .. jeszcze len ;-) ,ale z nim nie potrafię się obchodzić ;-)

Poniżej na zdjęciach uwieczniłam kilka z tych wspaniałości , które posiadam :-)

W czwartek wielki dzień - zbliżają się urodziny mojej córki . Nie wiem kiedy to zleciało ,ale właśnie będzie świętowała czwórkę ! Prezenty rozplanowałam po dziadkach jednych i drugich , my nasz też już kupiliśmy .. teraz czekam niecierpliwie jeszcze 2 dni ,aby móc jej je dać i zobaczyć radość :-)
Pokażę Wam jak tylko wszystko stanie na swoim miejscu :-) 











28 komentarzy:

  1. Szpuleczki to od razy bym wykradła, a guziki...cóż, jak widzę te z masy perłowej to mi rozum odbiera :-) pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sliczny zbior! :))) Ja ostatnio zaopatrzylam sie w mase guziolkow drewnianych... :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały zbiór, bardzo podoba mi sie ta poduszeczka kropelka/łezka, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne przydasie ;) A podusie najfajniejsze ;)
    No i najlepszego uroczej czterolatce ;)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja to znam:) Tego typu przydasie to mója pięta Achillesowa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, imponująca kolekcja... Takie bziki sa super:)
    Ja mam bzika na punkcie kupowania nowych kubków... uwielbiam je:)
    całuski ślę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też popieram dobrą jakość, lepiej mniej , a dobrze... wykonanie danej rzeczy wtedy nabiera tego smaczku:) tasiemki, szpulki, guziczki to też mój bzik:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też popieram dobrą jakość, lepiej mniej , a dobrze... wykonanie danej rzeczy wtedy nabiera tego smaczku:) tasiemki, szpulki, guziczki to też mój bzik:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też popieram dobrą jakość, lepiej mniej , a dobrze... wykonanie danej rzeczy wtedy nabiera tego smaczku:) tasiemki, szpulki, guziczki to też mój bzik:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ile masz tasiemek!!!! I materiały jakie urocze! Idealne na dziecięce szyjątka :)
    Pozdrawiam i uściski dla jubilatki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie to wszystko ładne :) Lubię takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze to mieć pozytywnego bzika :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widać prawdziwie pozytywną osóbkę tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio zaczęłam tworzyć takie rzeczy, bardzo się wkręciłam; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta zielona poduszeczka na ostatnim zdjęciu jest rewelacyjna? Kupiliście ją,czy zrobiliście własnoręcznie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Poduchę robiłam sama , własnoręcznie ;-)

      Usuń
  17. Chętnie bym takie coś sama zrobiła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Swojej pasji nigdy nie wolno zaniedbywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Ci tego Twojego bzika ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne rzeczy, wiadomo że trzeba mieć swoją pasję i o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dobra pasja nie jest zla, o to w zyciu chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super na prezent, powinnas zaczac produkcje na wieksza skale :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wedlug mnie super opcja wlasnie na prezent, zamawiam cos takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. aż sobie zapiszę ten wpis żeby wykorzystać przy jakiejś okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rany to jest piękne, co jeszcze ciekawego tworzysz ?

    OdpowiedzUsuń