środa, 13 lipca 2016

Scandinavian kosz XXL na wszelakie "przydasię"

Czapki i szaliki , miliony dupereli rozpierzchniętych po całym domu , tysiące ładowarek do telefonu , laptopa , tabletu , słuchawki .. w pokoju dziecięcym zabawki , zabaweczki .. w kuchni worki , woreczki .. I jak na złość - nic nie siedzi na swoim miejscu, tylko wędruje po całym mieszkaniu .. Ha ! I wymyśliłam jak to okiełznać :-) Zrobiłam kosz .. bardzo skandynawski , stąd też jego nazwa :-) W pięknej szarości " Light Grey " , bardzo ,ale to bardzo pojemny .Pomieści wszystko co się chce i jeszcze miejsce zostanie :-D To taki mój magiczny "worek bez dna" . W kolejce czeka różowy do córy pokoju :-)

.. no i jak Wam się podoba ?







Jeśli podoba się Wam któraś z moich prac - zapraszam ! :-) Można mnie znaleźć na FB - Pracownia Pod Bezchmurnym Niebem , na IG - Pod bezchmurnym niebem oraz do kontaktu mailowego : bed.agata@gmail.com :-)

Buziaki Kochani !


20 komentarzy:

  1. Rewelacja po prostu!! I jak miło Cię tutaj widzieć:)
    uściski wielkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł! Świetny sposób na przechowywanie drobiazgów :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na przechowywanie. I jaki ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ten kosz! :) Mam też w planach taki, tylko nie wiem kiedy doczeka się realizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe ;) Jeszcze jakby ktoś zamieścił jakiś kurs jak takie cudo wykonać ;)



    mieszkania prądnik czerwony

    OdpowiedzUsuń
  6. Albo jakieś inne przydatne rzeczy, bo ten koszyk jest super !


    Kurtyny powietrzne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ekstra motyw. Bardzo stylowo i schludnie, jak wszystko ze Skandynawii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany jak ja chciałabym się czegoś takiego nauczyć, kiedyś próbowałam, ale trzeba na to bardzo dużo czasu :/

    http://bob-ogrodzenia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Za taką torbę mógłbym oddać całkiem przyzwoitą sumką, jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałam to odtworzyć ale ciężko mi dobrać odpowiedni materiał ;/

    ________________________
    sklep z oświetleniem led

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na te święta Twoje wyroby by mi się bardzo przydały :}


    okna dachowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Po Twoim wpisie sam zacząłem probować coś takiego zrobić :]

    OdpowiedzUsuń
  14. Z czego go tak w ogólne wykonałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie ładne to :)) Jestem ytu wypatrując nowości u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Twój kosz idealnie pasuje do mojej "wegańskiej" aranżacji wnętrza, spójrz: https://ekomesh.com.pl/post/182293456593/jak-urzadzic-mieszkanie-dla-wegan ;) Narzuty w tym stylu też robisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna rzecz napewno sobie taki kupie

    OdpowiedzUsuń