sobota, 20 kwietnia 2013

Redecor.pl -> dzieło Naszej Gosi z homefocuss

Drogie Blogerki :-)
Z wielką przyjemnością chcę Wam polecic sklepik  REDECOR naszej koleżanki Gosi z homefocuss .
Małgosia zadbała , aby każda z nas znalazła coś dla siebie :-) Tym samym gorąco Was zapraszam , byście zagościły w jej progach .

Ja dla siebie na już zachciałam koło do suszenia ziół - od dawna mi sie takie marzyło ,ale cena odstraszała , a tu proszę - miód na moje serce . Oczami wyobraźni widzę już to cudeńko w kuchni , jak latem suszy się tam pietrucha , lawenda .. Już się nie mogę doczekac paczuszki :-)

Ostatnio w ogóle mam parcie na kosze druciane :-) I ten na jajka jest na celowniku w kolejności pierwszej ! :-)

Z resztą .. wszystko mi się podoba . Zobaczcie same - zostaniecie tam na dłużej :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz