sobota, 13 lipca 2013

Wrzosowo

Będąc nad morzem , wybraliśmy się na spacer w mało uczęszczane miejsce , bo "nic tam nie ma " ..a jednak ! Po drodze mijaliśmy piękne domy , niektóre bardzo stare i zniszczone czasem .. mimo wszystko widoki cieszyły moje oczy :-)
Córeczka wędrowała przed nami zbierając szyszki , kamyczki .. ot takie leniwe , spokojne południe .. I właśnie tam spotkałam pole lawendowe :-) Ogrom błękitu :-)

A u mnie wrzos .. piękna kula wrzosowa , w jakże pięknej kamiennej donicy :-) ( dostałam od Mamy :))

2 komentarze:

  1. Piękne to zdjęcie!!! Lawendowe pola mają w sobie coś z magii...cud natury jak ja to mówię, kiedy je widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) zapraszam do mnie na Candy, do wygrania ozdobna tablica do pisania :) Poza tym z okazji otwarcia sklepu 10% rabatu, pozdrawiam i zapraszam. Pastelowy domek

    OdpowiedzUsuń