czwartek, 28 listopada 2013

Same piękności :-)

Obiecałam ,że Wam pokażę co wspaniałego dostałam - wiem , wiem , trochę z opóźnieniem ,ale było trochę zamieszania i stąd to całe spóźnienie . Ale już jestem !
Niestety , pogoda jest beznadziejna . O 15 robi się już ciemno , więc ze zdjęciami słabo .. No ,ale nie ma co narzekać . Jeszcze chwila i spadnie śnieg ( taką mam nadzieję ! ) , a to zawsze jaśniej za oknem i bardziej nastrojowo :-)) 

Od męża Babci dostałam paczuszkę z MintyHouse :-)








 Mój wymarzony dzbanek na herbatę ( pijemy jej naprawdę dużo ! ) . Dzbanek 2,5 L :-)) Mimo wszystko , nie spodziewałam się ,że będzie taki spory :-)) No i cała reszta , którą widać .
Serce z drewnianych koralików , to prezent od Ewy z Minty - dziękuję .


Od rodziców przyjechała do mnie paczucha z ShabbyMaison :-) Ten śliczny , różowy dzbanuszek dostałam w prezencie od Kasi - dziękuje Kochana .. to była mega niespodziewajka !




  
                               




 Już samo odpakowywanie było przyjemnością , bo zawsze wszystko jest tak pięknie zapakowane - sznureczki , wstążki , kokardki - nooo istna radość :-))

Od Teściów dostałam ręcznie robiony na szydełku obrus .. ale pokażę go przy innej okazji , tak jak i pozostałe prezenty .


Nie wiem ,ale to chyba przez tą pogodę - nic mi się nie chce . Najchętniej zakopałabym się pod kocem i wyszła jak mi się zachce :-) W Poniedziałek nieśmiało zaczął prószyć śnieg - no i to mnie ożywiło . Kocham zime , białą , mroźną . Moje dziecko również . O 21 łapałyśmy mega wielkie płatki i było kupę radości .. a dziś deszcz ..


Uściski Kochane !

8 komentarzy:

  1. Piękności! ale szczęściara z Ciebie, że rodzina tak świetnie wpasowuje się w Twój gust! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już bardzo czekam na śnieg, żeby było biało i puchato. I wreszcie jaśniej !
    Przesyłam moc serdeczności :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodzinka Cie rozpieszcza:))) Prześliczne rzeczy dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, ale z ciebie szczęściara;) Same cudowności;) Wszystko bardzo Mi sie podoba;) Całusy cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że nie sprawi Ci to kłopotu, a jedynie radość - zapraszam Cię do zabawy, o szczegółach której przeczytasz u mnie na blogu w tym poście http://kobietakuchenna.blogspot.com/2013/12/nominowana-nominuje-nominacja.html
    pozdrawiam serdecznie
    p.s. prezenty wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalejesz kochana! Same cuda do Ciebie przyjechały!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń