czwartek, 21 listopada 2013

Udało się ! :-)) Małymi krokami ..

Udało się - chyba ? :-) W każdym razie zdjęcia się wgrały :-) Uff ..
Sporo się u Nas dzieje .. ale o tym w następnych postach :-) Potrzymam Was jeszcze trochę w niepewności.
 Jakiś czas temu poczyniłam pierwsze zakupy zwiastujące Święta . Obiecałam sobie ,że w tym roku w tym temacie nie będzie szaleństw zakupowych , ewentualnie jakieś drobiazgi , które koniecznie muszę mieć :-) Niestety , dom nie jest z gumy i wszystko pięknie wygląda ,ale gdzie to wszystko ustawiać ,żeby nie przedobrzyć ? oraz gdzie schować później ? Nie jestem zwolenniczką chomikowania :-) Albo coś mam i używam albo nie mam i już . Nie składuję , ot co .

Uwielbiam ten klimat Świąteczny .. Boże Narodzenie to dla mnie bardzo rodzinny czas .. Zawsze starałam się w jakiś specjalny sposób celebrować ten wyjątkowy czas , ale odkąd jestem mamą , dokładam więcej starań ,aby i moja córka dostrzegła tą magię . Moje wspomnienie z dzieciństwa odnośnie Świąt , to krzątająca się po kuchni w Wigilię mama i tata smażący karpia :-) To tyle w temacie , bo jednak ciągle mamy listopad :-))

Pozdrawiam :-)








.

10 komentarzy:

  1. Tak, najważniejsze nie przedobrzyć:-) Skarpety fajniutkie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Równowaga jest bardzo ważna:) Fajne zakupki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony kolor.
    Dzwonki skradły moje serce :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzwoneczki cudne, saneczki przeurocze sama bym się im nie oparła. Pozdrawiam i zapraszam do mojego candy po mikołajową niespodziankę. Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. och śliczne drobiazgi:) Już się nie mogę doczekać grudnia, kiedy te wszystkie piękności wyjdą u mnie na światło dzienne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzwoneczki podobne miałam wczoraj w ręce w Empiku:))) Odłożyłam po jednym spojrzeniu mojego Z....ale chyba wrócę:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże Narodzenie kryją magiczną moc. To najważniejszy i najpiękniejszy dla mnie czas. uwielbiam! I też żałuję, że dom nie jest z gumy.... nie mogę sobie odmówić szaleństwa w przygotowaniu i zakupach bożonarodzeniowych akcentów. Piękne zrobiłaś zakupy! Niech się dzieje co chce- szalejemy!!!:)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękności.. Uwielbiam ten magiczny czas, bardzo;) Super skarpety;) ;) Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń