piątek, 17 kwietnia 2015

Lalki , szydełko .. i kto odsprzeda trochę czasu ?






Praca  , dom i bycie mamą na pełen etat spowodowały zniknięcie ze świata blogowego .. Nie do końca potrafię odnaleźć czas ,aby jeszcze usiąść i na spokojnie do Was napisać , a tego pisania mi brakuje :-)

Bycie własnym szefem ma swoje wady i zalety - o zaletach pisać nie muszę chyba , prawda ? Kiedy teoretycznie mam wolny wieczór i czas dla siebie , zaraz pojawiają się wyrzuty sumienia ,że właściwie ,czemu by nie wziąć szydełka i nie machnąć kilku oczek ? Że może nie warto tak bezczynnie siedzieć ? I gdyby nie fakt ,że uwielbiam swoją pracę , że szydełkowanie sprawia mi ogrom przyjemności , a serce rośnie , gdy od zadowolonych klientów dostaję wiadomości - już dawno bym zaprzestała szefować sama sobie :-)

Dziś chcę Wam pokazać kilka lal wykonanych przeze mnie .. Uwielbiam je .Są duże , bo mierzą aż 50 cm wzrostu :-) a dzieci je kochają .. z resztą rodzice chyba nie mniej :-)












Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzin :-)
Wracam do Was :-) !

Agata

13 komentarzy:

  1. Piękne są, może się skuszę dla córki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, może się skuszę dla córki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jestem pełna podziwu... Twoje lale są prześliczne:)
    ściskam i życzę cudownego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności :-) Przepiękne lale :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lale są śliczne, a ta w szarościach powala mnie na kolana. Szkoda, że nie mam córki :)) Brak czas to bliskie mi określenie, dobrze że potrafię pracować również po nocach, więc jakoś daję radę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności!! :) Powodzenia w opanowywaniu i ujarzmianiu czasu, przyjemności i obowiązków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne lale, nie ma się co dziwić, że dzieci i rodzice je uwielbiają :) Niestety czasu nie da się rozmnożyć, a szkoda, bo sama bym go zgarnęła wcale nie małą cząstkę :)
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy można kupić taką lalę ? Jaka jest ich cena ? , miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne lalki :)
    Niestety na przyjemności mało czasu w życiu:(

    OdpowiedzUsuń
  10. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci to wychodzi, tworzysz jeszcze jakieś dekoracje ?

    zbiornik pożarowy

    OdpowiedzUsuń